TresCom Forums
http://www.trescomforum.org/

Tres: Reloaded - TY
http://www.trescomforum.org/viewtopic.php?f=59&t=7410
Page 2 of 2

Author:  enigma [ Thu Oct 29, 2009 11:19 pm ]
Post subject:  Re: Tres: Reloaded - TY

Slugger wrote:
Before you go picking images willy-nilly, you need to consider a few things:

- What type of engines would InGen have operated? Diesel? Electric?
- How are they transporting? Freight? Passengers? both? How much service does this rail line see?
- How long is rail line?

You'll also need to consider block/control systems, signal towers...


I would imagine that the monorail would have been for carrying passengers, leaving the main line for deliveries to the dock and other areas by freight, but perhaps passenger as well. A train would not exactly work with peoples work shifts, so bea a bit impractical to make it a main form of island travel except of course for long coast to coast journeys.
What's probably needed is the map with a train line drawn to link each area. In fact what map is being used, I assume its the trespasser sorna map?

Author:  Draconisaurus [ Fri Oct 30, 2009 1:59 pm ]
Post subject:  Re: Tres: Reloaded - TY

Yep, as we've said, the train is almost exclusively for freight.

Here's the map we discussed ;)
http://trescom.org/forum/viewtopic.php?p=85648#p85648

Author:  Anna [ Thu Nov 05, 2009 11:37 pm ]
Post subject:  Re: Tres: Reloaded - TY

People don't know? :P. Come on, it's not that hard ;)

Author:  Draconisaurus [ Fri Nov 06, 2009 12:04 am ]
Post subject:  Re: Tres: Reloaded - TY

I don't think anyone's going to guess. And I think I might just wait to reveal it as an easter egg within the level... ;)

Author:  hppav [ Fri Nov 06, 2009 6:45 am ]
Post subject:  Re: Tres: Reloaded - TY

Draconisaurus wrote:
As a note, I've actually long since decided to rename this level "Train Yard", or TY. First person to guess the real reason for changing the name (other than Anna) gets a candy corn.


This Sucks?
The Shit (just got real)? (I should make that a JPO level name :lol:)
Total Suckage?
Takin' a Shit?
Thanks Stupid

idk. Not much I can come up with that could have inappropriate alternate meaning for "TS" that any ordinary person, such as myself, would associate. It would be like renaming a level from Coastal Ridge to Coastal Mountains because CR could mean Child Rape. However, I could also think CR stood for Costa Rica, Club of Rome, Canadian Rights, Canada is Right, Citizen's Rights, etc. Just because two letters could mean something doesn't mean that the majority would think that it does.

Heck, I'll do it with the retail levels.
BE - Bowel Excretions (Admit it, BE is the most lacking level :P)
JR - Just Right (JR is awesome)
IJ - Indecisive Jury (IJ is just.. different)
IT - Improper Timing (It's obvious that it's not the end when you come to it so quickly)
LAB - Love Alot of Barrels (Seriously, what's with all the barrels?)
AS1 - All Superb (AS1 kicks serious ass.)
AS2 - Awful Shit (AS2.. Doesnt)
SUM - Shit Up on a Mountain (What the hell? This ain't no climax.)

Author:  Anna [ Fri Nov 06, 2009 1:03 pm ]
Post subject:  Re: Tres: Reloaded - TY

TS has changed name to TY.

hppav wrote:
Heck, I'll do it with the retail levels.
BE - Bowel Excretions (Admit it, BE is the most lacking level :P)
JR - Just Right (JR is awesome)
IJ - Indecisive Jury (IJ is just.. different)
IT - Improper Timing (It's obvious that it's not the end when you come to it so quickly)
LAB - Love Alot of Barrels (Seriously, what's with all the barrels?)
AS1 - All Superb (AS1 kicks serious ass.)
AS2 - Awful Shit (AS2.. Doesnt)
SUM - Shit Up on a Mountain (What the hell? This ain't no climax.)

LOL! :lol:

Author:  Draconisaurus [ Fri Nov 06, 2009 8:34 pm ]
Post subject:  Re: Tres: Reloaded - TY

LMFAO XDDDDDDDDDDD

And yeah, as Anna points out, the new name is TY. You're supposed to guess why it was changed to TY (TrainYard), when TS (TrainStation) could have been sufficient... Hint: Other levels.

Page 2 of 2 All times are UTC
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/