TresCom Forums

TresCom : The Trespasser Fan Gateway...
It is currently Mon Jun 25, 2018 6:19 am

All times are UTC




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: DP updates!
PostPosted: Sun Sep 21, 2008 9:43 pm 
Offline
Albertosaurus
Albertosaurus
User avatar

Joined: Mon Nov 05, 2007 8:11 pm
Posts: 2275
Location: living underground in the middle of freaking nowhere
yes folks, you really are going to get a sneak peak at DP... tangible object wise Ghost valley is nearing completion... still a PILE of audio triggers to add though... anyhow, soon I'm taking the muzzles off a few of my lady raptors and dropping them in ghost valley... I'm currently considering setting all the skeletons in ghost valley to movable=false (you'll see why when sliding down a dune into the jaws of death) there are a load of terrain objects to go in... though these do kinda contradict the movable=false...

BTW I need voice actors... unusual accents prefferable... or if you happen to speak a language other than English...

I gotta do some digging when I reach the end of the valley and from there modding gets hectic... real hectic

I can't wait to see how my little reptillian offspring take to the desert...

screenshots hopefully coming soon although I DESPERATELY need a skinner for the male raptors ASAP!

_________________
post something intelligent before I go insane from a combination of exhaustion and boredom


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DP updates!
PostPosted: Sun Sep 21, 2008 11:06 pm 
Offline
T-Rex Killer
T-Rex Killer
User avatar

Joined: Mon Dec 06, 2004 5:21 pm
Posts: 10676
Location: Portland, OR
Wolf wrote:
(you'll see why when sliding down a dune into the jaws of death)

Oh isn't that lovely :lol:

Quote:
BTW I need voice actors... unusual accents preferable... or if you happen to speak a language other than English...

Get Microceratops on your project, fosho.

You know, I think you could release a screen or two right now if you wanted.. just to let people know that this is a real mod and not just a fanfare. :P

_________________
Click on Image
(Click on thumbnail for full size)
Image

Image Image T-Script Reference / Trespasser Twilight / JP Dark Secrets / Tres File Box


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DP updates!
PostPosted: Mon Sep 22, 2008 7:53 am 
Offline
Albertosaurus
Albertosaurus
User avatar

Joined: Mon Nov 05, 2007 8:11 pm
Posts: 2275
Location: living underground in the middle of freaking nowhere
Draconisaurus wrote:
Wolf wrote:
(you'll see why when sliding down a dune into the jaws of death)

Oh isn't that lovely :lol:

Quote:
BTW I need voice actors... unusual accents preferable... or if you happen to speak a language other than English...

Get Microceratops on your project, fosho.

You know, I think you could release a screen or two right now if you wanted.. just to let people know that this is a real mod and not just a fanfare. :P
Hmmm yeah, I did like Micro's audition for 'DS, as for the screenshots they would have come last night but i was tired... as for the jaws of death thing... you've seen my origonal concepts of the level... the alberto on level 2 (which is now simply the lower half of ghost valley as the area wasn't big enough for what I was planning is now a raptor pack and you might remember why you cannot simply skim round the tops of the dunes to reach your objective... plus a swarm of new models that have cropped up at the base of the dune/cliff

_________________
post something intelligent before I go insane from a combination of exhaustion and boredom


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DP updates!
PostPosted: Mon Sep 22, 2008 5:19 pm 
Offline
Parasaurolophus
Parasaurolophus
User avatar

Joined: Mon Apr 07, 2008 6:04 pm
Posts: 451
Location: South Africa
Shadow Wolf wrote:
yes folks, you really are going to get a sneak peak at DP... tangible object wise Ghost valley is nearing completion... still a PILE of audio triggers to add though... anyhow, soon I'm taking the muzzles off a few of my lady raptors and dropping them in ghost valley... I'm currently considering setting all the skeletons in ghost valley to movable=false (you'll see why when sliding down a dune into the jaws of death) there are a load of terrain objects to go in... though these do kinda contradict the movable=false...


Yeah, the first of many updates to come, I'm sure!
Shadow Wolf wrote:
BTW I need voice actors... unusual accents prefferable... or if you happen to speak a language other than English...


Haha, I speak Afrikaans, but I doubt you'd want that, since It's pronunciation is not unusual, as I think you're looking for strange-sounding accents, am I right?

Afrikaans:

http://en.wikipedia.org/wiki/Afrikaans


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DP updates!
PostPosted: Mon Sep 22, 2008 7:26 pm 
Offline
Albertosaurus
Albertosaurus
User avatar

Joined: Mon Nov 05, 2007 8:11 pm
Posts: 2275
Location: living underground in the middle of freaking nowhere
THEL1NK1N2 wrote:
Shadow Wolf wrote:
BTW I need voice actors... unusual accents prefferable... or if you happen to speak a language other than English...


Haha, I speak Afrikaans, but I doubt you'd want that, since It's pronunciation is not unusual, as I think you're looking for strange-sounding accents, am I right?
any language is welcome other than English spoken with a normal English accent (unless it's the unrealistically stereotypical one :lol:)... I aim to get as great a diversity to DP's "ghosts" as I can...

_________________
post something intelligent before I go insane from a combination of exhaustion and boredom


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DP updates!
PostPosted: Tue Sep 23, 2008 7:16 pm 
Offline
Dinosaur egg
Dinosaur egg

Joined: Tue Sep 23, 2008 6:49 pm
Posts: 6
Voice acting is a pleasent pastime of mine, i can do angry, sad, worried, what ever the occasion calls for.

_________________
----- Head History Reseacher for Tresproject -----


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DP updates!
PostPosted: Tue Sep 23, 2008 7:26 pm 
Offline
Albertosaurus
Albertosaurus
User avatar

Joined: Mon Nov 05, 2007 8:11 pm
Posts: 2275
Location: living underground in the middle of freaking nowhere
James_Hall wrote:
Voice acting is a pleasent pastime of mine, i can do angry, sad, worried, what ever the occasion calls for.
how about father jack?

_________________
post something intelligent before I go insane from a combination of exhaustion and boredom


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DP updates!
PostPosted: Tue Nov 18, 2008 2:39 am 
Offline
Parasaurolophus
Parasaurolophus
User avatar

Joined: Sun Mar 02, 2008 7:29 am
Posts: 277
Location: Alaska, starting to get cold!
i can do a "special needs" person lol

no offence intended

_________________
http://annscostaricancookbook.weebly.com/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group